Δελτίο Τύπου της Λέσχης για την εκδρομή στην Αρκαδία

Αριθ. πρωτ.: ΔΤ-1316

13 Ιουνίου 2015

Την Κυριακή, 7 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή της Λέσχης μας στην περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα στον αρχαιολογικό χώρο της Τεγέας και την ορεινή και παράλια Κυνουρία. Αρκετά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και της Λέσχης, μαζί με συζύγους και καλούς φίλους, γίναμε γρήγορα μια όμορφη μεγάλη παρέα, αποφασισμένη να μην αφήσει τη μετεωρολογική πρόγνωση για βροχές και καταιγίδες να επηρεάσει την επιθυμία όλων μας ν’ απολαύσουμε τη χαρά της εκδρομής. Το άνετο και πολυτελές μεταφορικό μας μέσο ξεκίνησε στις 8.00 το πρωί από την Πλατεία Τερψιθέας του Πειραιά με πρώτο προορισμό την περιοχή της Τεγέας, πόλης της αρχαίας Αρκαδίας, όπου επισκεφθήκαμε το εξαίρετο υπερσύγχρονο αρχαιολογικό της Μουσείο, το μεγάλο ιερό της Αλέας Αθηνάς, γύρω από το οποίο συγκροτήθηκε η πόλη της Τεγέας και το πανέμορφο καταπράσινο αρχαιολογικό πάρκο στην περιοχή της Επισκοπής, στο οποίο δεσπόζει ο Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου, χτισμένος πάνω στα ερείπια του αρχαίου θεάτρου της πόλης.

Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα με τσίπουρο, κρασί και νόστιμους …εκδρομικούς μεζέδες στη σκιά των πλατανιών του αρχαιολογικού πάρκου της Επισκοπής, ανηφορίσαμε στις δυτικές πλαγιές του Πάρνωνα και έπειτα από περίπου μία ώρα μαγευτικής διαδρομής μέσα στην άγρια φύση, φτάσαμε στο γραφικό κεφαλοχώρι «Άγιος Πέτρος» της Κυνουρίας, που είναι χτισμένο σε υψόμετρο 950 μέτρων και απλώνεται σε μια καταπράσινη πλαγιά του Πάρνωνα, κατάφυτη από πλατάνια, καστανιές, καρυδιές, μηλιές και αχλαδιές. Στον «Άγιο Πέτρο» επισκεφθήκαμε τον ιστορικό Ι.Ν. Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, αγοράσαμε παραδοσιακά προϊόντα της περιοχής και απολαύσαμε νόστιμο σπιτικό φαγητό στην ταβέρνα της οικογένειας Καρρά στην κεντρική πλατεία του χωριού.

Με τον καιρό να βελτιώνεται, ξεκινήσαμε νωρίς το απόγευμα από τον «Άγιο Πέτρο» με προορισμό το φημισμένο μοναστήρι της Παναγίας Μαλεβής, όπου προσκυνήσαμε με ευλάβεια τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, που γιορτάζει στις 23 Αυγούστου κατά την απόδοση της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Οι μοναχές μάς υποδέχτηκαν με χαμόγελο και καλοσύνη, μας μίλησαν για τη Μονή και πρόσφεραν σε όλους μας ευλογημένο λάδι από την ακοίμητη καντήλα που καίει μπροστά στην εικόνα της Παναγίας. Τέλος, μας κέρασαν δροσερό νερό από την πηγή του μοναστηριού, ζεστό καφέ και κουλουράκια και μας ευχήθηκαν «καλή συνέχεια» στην εκδρομική μας εξόρμηση.

Επόμενος και τελευταίος προορισμός της ημερήσιας εκδρομής μας ήταν το Παράλιο Άστρος, μπροστά από το οποίο απλώνεται μία από τις ωραιότερες και καθαρότερες παραλίες της χώρας μας, μήκους 10 χλμ., όπου φτάσαμε λίγο μετά τις 5.00 το απόγευμα. Ξεμουδιάσαμε λίγο περπατώντας στην προκυμαία του λιμανιού με τα πολλά «καφέ», μπαρ και εστιατόρια και πήραμε μια σύντομη οπτική …γεύση (δυστυχώς από μακριά, λόγω ελλείψεως χρόνου) του παραδοσιακού οικισμού και του κάστρου των Ζαφειρόπουλων πάνω στον παρακείμενο λόφο «Νησί» σε σχήμα άστρου, από το οποίο πήρε το όνομά της η πόλη.

Ο δρόμος της επιστροφής άρχισε μιάμιση ώρα αργότερα με την επιβίβασή μας στο πούλμαν συνοδεία ξαφνικής καταρρακτώδους βροχής που κράτησε μόλις πέντε λεπτά αλλά αρκετά για να …μουσκέψουν όσοι δεν κρατούσαν ομπρέλα. Στη συνέχεια ο καιρός «άνοιξε» για τα καλά, η συννεφιά υποχώρησε, βγήκε ήλιος και το ταξίδι της επιστροφής συνεχίστηκε με χαρά και κέφι, όπως είχε ξεκινήσει. Στο χωριό «Μύλοι» κοντά στο Άργος, μάς περίμενε μια έκπληξη από το εκλεκτό μέλος της Λέσχης καπετάν Τάσο Μάλλιο (απόφοιτο 1966), υπεύθυνο οικογενειακού πρότυπου εργαστηρίου παρασκευής παραδοσιακών ζυμαρικών στο Ναύπλιο (Πολυζωΐδου 6, αριθ. τηλ./fax 27520 28959), που μας πρόσφερε 10 κιλά ζυμαρικά, δώρο για τις …διατροφικές ανάγκες των μελών της Λέσχης. Στη συνέχεια, συνεχίζοντας το δρόμο της επιστροφής με τραγούδι και φιλική κουβεντούλα, φτάσαμε στην Πλατεία Τερψιθέας του Πειραιά, κατά τις 9.00 το βράδυ, ακριβώς στην ώρα μας, σύμφωνα με το πρόγραμμα, απόλυτα ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι από όσα είχαμε δει και ζήσει όλοι μαζί κατά τη διάρκεια της εκδρομής μας.

Θανάσης Ζεύκης

περισσότερα

Αριθ. πρωτ.: ΔΤ-1322

3 Ιουνίου 2016

Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων διαλέξεων προς τους σπουδαστές... περισσότερα

Αριθ. πρωτ.: Λ-1480

12 ΜαΪου 2016

Aγαπητοί συνάδελφοι, μέλη και φίλοι της Λέσχης,